Upptagen lördag!

Har precis ätiti frukost! Fick tyvärr göra det själv idag, då Kim redan åkt iväg för att spela match mot Yxhult. Jag hoppas att han vinner :)    Jag själv ska snart iväg till mamma. Vi ska gå tillsammans upp på gymnastikträningen idag. Det blir en lång träning för tjejerna. Det kommer nämligen en fotograf till oss idag, han ska ta en massa fina kort. Det blir kul att få lägga ut på våran hemsida sedan. www.agforebro.se/oscariaflickorna
Efter träningen ska vi tillsammans ALLA 30 gymnaster och vi tränare gå till kinamuren för att äta deras goda buffe.
Det blir nog en lååång dag och kväll med mycket tjatter ifrån tjejerna. haha som alltid.
Får se när jag kommer hem ikväll..
Vad ska alla andra göra denna underbara lördag???

Gud jag har blivit så stor. Och större ska man bli.. uj Uj säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: malin

hej therese!

det är moas kompis malin :)



jag tycker det är så spännande, gud vad roligt!



hejsvejjs :)

2009-03-22 @ 22:12:50
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0