Vad ska man köpa?

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Jag har jobbat hela dagen och är väldigt trött.  Somnar snart här framför datorn..
Men har självklart sett Den rätte för Linda Rosing nu ikväll :) Nu vet jag vem det är som vinner. :) Kunde inte hålla mig så jag skickade sms till min älskade vän Samuel. Han är nämligen tillsammans med Bobby, Lindas bäste vän. Så Samuel var snäll att berätta vem det var. Jag har tjatat på han varje vecka :) Han orkade nog inte höra mer tjat från mig...hihi

På fredag fyller min bror 22 år. Hmm vad ska man köpa? Vi ska fira honom på torsdag eftersom han åker till Åland på träningsläger på Fredag.. Har ni något förslag på vad jag kan köpa???

Imorgon vet jag inte om jag kommer hinna blogga :( Jobbar till kl 18 och börjar träningen 18:30 och kommer inte hem förens 22 tiden. Och då måste jag sova eftersom jag börjar kl 7 ute i Mosås på tordagen.
Ja just det,, På torsdag ska jag på första träffen med föräldragruppen. :) Blir spännande!
Nej nu sparkar lilltjejen i magen så mycket, så tänkte lägga mig i sängen och mysa lite med Kim och med magen!
Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0