Våren är här!

Idag på jobbet var vi ute hela förmiddagen med barnen.(jobbar på dagis) Bäst att passa på när det är så fint väder. Man vet ju aldrig hur länge det håller i sig.? Men helt underbart är det, man blir så mycket piggare av att vakna av solen som lyser in igenom fönstret  på mornarna:)
Just nu sitter jag i soffan och myser med Engla (katten), vi kollar på tv.  Om några timmar börjar Sveriges värsta bilförare, det är så kul att titta på. Fattar inte hur dom fått körkort igentligen haha.
Imorgon efter jobbet  ska jag och Kim ut till hans mamma Nina, hon fyller nämligen år imorgon. Hela 40 år! :)
Nina blir en ung farmor till lilla Ella :) Jag som tycker min mamma är ung, hon blir 45 iår. Det är bra då orkar dom vara barnvakt ofta hihi.

Nej nu ska jag kolla Unga mödrar...

Engla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0