1a Maj. Grattis Pappa på födelsedagen! :)

Idag är det 1a maj och det är dagen då min käre Pappa fyller år.. :)
Tyvärr kunde vi inte fira honom idag, då han var fullt upptagen med jobb hela dagen.   Det blir att fira honom på Söndag eftermiddag istället.

Idag har jag och Kim vart ute i Leken i min Farmors sommarstuga.  Mina kusiner ifrån sthlm var där :) Vi tog en mysig fika i solen allihopa... Underbart väder var det hela eftermiddagen. :)
Fick även träffa min nyaste lille kusin.. Robin snart 1 månad gammal :)

Fikastund i solen. Kim, Stellan och Denniz.           Robin, Denniz lillebror.

Imorgon är det lördag. Då blir det gymnastik träning hela dagen som vanligt.! På kvällen ska jag och Kim förhoppningsvis gå på bio.. Få en stund för oss själva nu innan barnet kommer!! :) Bäst och passa på!! hihi
Sov gott alla kära!!!

Kommentarer
Postat av: nina

ja det gör ni rätt i att gå på bio,som du skriver så är det bäst att passa på nu med egentiden för sen kan det bli svårt och då behövs barnvakt.......som jag så gärna är:)

Hoppas filmen blir bra

2009-05-02 @ 17:31:22
URL: http://www.brann.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0