Äntligen köpt bil! :)

Igår köpte vi äntligen bil :) Det blev en ford mondeo kombi -97... Den är självklart lite rostig (det är ju en ford) men den är bra och köra och den duger till oss.! :) Ny besiktad och skattat, så bara tuta och köra.!!

Igår på gymnastik träningen så fick jag mina första värkar :) Var lite besviken över att det inte hände något mer sen.
Ville ju vakna upp på natten med massor av värkar, haha.. Men vet ju att sådant kan ta väldigt lång tid, ibland flera veckor innan det verkligen händer nått.
När Kim fick höra om mina värkar så sa han, Yes nu vet man att det iallefall börjar närma sig. Nu har man henne snart här hos oss :). Han längtar såå mycket nu, och jag med för den delen :)


Nej nu ska jag och Kim åka hem till mamma för att tvätta bilen, både i och utvändigt! Den ska bli glänsande ren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0