BF Idag!!

Idag är dagen då våran lilla prinsessa var beräknad att födas... Men hon trivs nog bra i min mage :)
För en så länge har inget hänt :(
Men jag hoppas på att hon vill komma ut snart. Det är svårt att slappna av och kunna sova på nätterna när man vet att det kan starta när som helst.. Vill att hon ska komma innan helgen är slut. Men min bror önskar nog att hon kommer efter helgen, för den här helgen är hans helg säger han.. Haha det är ju Elitloppet, och inget kan ta den helgen ifrån honom säger han.

Snart ska jag och Kim ut och äta på resturange med Nina, Kims mamma. Hon bjuder oss för att Kim klarade Lastbilskörkortet i Måndags :) Hoppas vi kan sitta ute, det är ju sådant underbart väder!
Nu får ni ALLA hålla tummarna för att förlossningen sätter igång snart.. Okej??? hehe


P.S Ska lägga in nya bilder, men sladden till kameran är borttappad :( Måste leta rätt på den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0