Färgat håret..

Haha idag har jag försökt att göra slingor på mig själv.. Ingen bra ide :)
Jag tog på mig slingmössan och började dra ut slingor. Efter 3 timmar var jag fortfarande inte klar.! (Suck)
När jag änligen är klar med alla slingor, börjar jag lägga i färgen. När jag kommit över halva håret upptäcker jag att färgen inte räcker. HAHA jag får smått panik.!! Men kunde ju inget göra.. 
Så nu har jag precis duschat ut färgen i håret. Får nog be Maria färga håret på mig inom dom närmsta dagarna.:)
På vissa ställen är jag blond och andra ställen mörkhårig. Hmm så kan det gå när man försöker vara flitig och göra något själv. Har ju tyvärr inte råd att gå till frissan :( Så kan det vara i tuffa tider..

                                           Haha snygg jag är!



Nej nu ska jag och Kim gå hem till Maria och Hebbe (ovanligt), vi ska fika och kolla på hockey matchen!
Heja Sverige!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0