Förhoppningsvis sista besöket hos Barnmorskan...

Var hos barnmorskan idag som ni kanske minns..? Alla mina värden såg jättebra ut :)
Jag förklarade för henne vad jag hade vart med om igår. Att jag hade haft så ont i ryggen att jag kräktes och så..
Hon kunde nästan lova att det var värkar jag hade haft... Så nu skulle hon hålla tummarna för att det snart skulle sätta igång.
Jag berättade att jag vart lite snopen av att värkarna avtog. Men hon sa att mycket kan ju hända i min kropp just nu utan att jag märker av det. Att livmodern mognar och så..Jag hoppas verkligen hon har rätt haha.

Alla ni där ute som är orolig för mig så fort jag inte hunnit svara i telen.. Lugn! Jag lovar er att jag hör av mig till er innan jag åker in till förlossningen!! :)

Nej nu ska jag kolla lite på tv och mysa med min underbara Kim...
Imorgon ska jag ut till mariebergs köpcentrum med Nina (Kims mamma).. Hoppas på en trevlig dag :)

Tillsammans är vi starka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0