Förlossnings dags???

Inatt fick jag äntligen sova.. Fy 17 vad underbart det var :) Vaknade äntligen utvilad och hyfsat pigg..
Har tvättat några maskiner idag, annars har jag inte gjort så mycket mer . Mest legat och kollat tv.
Men vad skulle man annars göra i detta regniga väder??  Men kl 18 var det iallefall dags för mig att gå på Möte med  gymnastik föreningen.
Efter 1 timmes prat fick jag helt plötsligt väldigt ont i nedre delen av ryggen. Efter ungefär 5 min klarade jag inte av att sitta kvar längre. Vart tvungen att gå ut där ifrån och in på toa där jag spydde och svättades som en gris :(
Fick ringa mamma och be henne hämta mig, eftersom jag inte skulle klara av att köra hem själv.
Hon trodde det var värkarna som satt igång.. Men nu några timmar senare, mår jag hyfsat bra.
Hmm undra vad det var för något? Jag hoppas att det är dags snart :)
Men ska till barnmorskan imorgon. Får höra med henne....
Nej nu ska jag se klart på repriserna från big brother haha...

Håll tummarna att min tös vill komma snart!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0