Hem till Pappa.

Strax ska jag och Kim hem till min Pappa för att fira honom. Han fyllde ju år i fredags, men då jobbade han hela dagen.

Blev ingen Bio för mig och Kim igår. Det var tydligen en väldigt viktig fotbollsmatch på tv som var tvunget att ses.
Men hoppas det blir bio någon annan av dom närmsta dagarna. Var länge sedan jag och Kim kom ut och gjorde någonting tillsammans bara han och jag... Och vi kommer väl ha mindre tid för varandra när barnet kommer.? Man måste ta tillfällena i akt :)

Nej nu är det dags att fara hem till Pappsen....


Vi älskar dig redan så himla mycket! Vi längtar efter dig ELLAH!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin bild! Lycka till när det är dax!

2009-05-04 @ 12:12:33
Postat av: Anonym

Vilken fin bild! Lycka till när det är dax!

2009-05-04 @ 12:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0