Ingen John Blund till mig inte :(


Hade hoppats på att få en skön nattsömn inatt. Men ikke då :(
Har legat vaken hela natten.. Har haft sjukt ont av min j-vla foglossning.  Var påväg att bryta ihop
flera gånger inatt, pågrund av att jag var sååå himla trött och hade en fruktansvärd smärta..
Fick ringa Pappa imorrse och ställa in resan till sthlm :( Hade så gärna velat åka dit. Men vad ska man göra när man inte sovit en blund..?? 
Får se vad jag ska göra idag istället? Om jag orkar ska jag försöka ta mig ner till Bern Arena och kolla Ösk- Gais..
Kan ju bli den sista hemma matchen jag hinner se på väldigt länge..
Hoppas ni andra får en toppen bra dag i sthlm.. GRATTIS Rebecka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0