Jobbig dag.

Idag har jag haft det en jobbig dag :( Inte sovit en blund inatt, fick dra mig iväg till träningen..
När jag kom hem vart jag tvungen att laga mat, var sjukt hungrig. Sen såg jag att det behövdes städas lite här hemma, så då började jag med det.. Ussh och nu har jag såå sjukt ont i hela kroppen.:( Fötterna är som på en dinosarie och händerna som på en gorilla.. Aj aj inte kul kan jag lova. Magen spricker snart och huvudvärken är inte att tala om :(
Oj vad jag har klagat nu. Haha.  ..... Över till lite roligare saker.
Imorgon bär det av till sthlm. Min kusin Rebecka tar konfermation. Grattis!!!
Så inatt hoppas jag på en skööön sömn. Annars kan morgon dagen bli jobbig iställer för underbar...
Sov gott allihopa!!   Ska klaga mindre i mitt nästa inlägg :)


Så här känner jag mig just nu!! Visst e det likt mig?? Hahaha


Arg och bitter, precis som jag kännt mig idag!!!


Kommentarer
Postat av: nina vestlin-brånn

Man får vara arg,trött,irriterad när man har ont av foglossning så man ej kan sova på natten......du vet ju att det går över så det finns ju en ljusning:)

2009-05-17 @ 21:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0