MORS DAG!

Snart ska jag hem till Mamma för att fira henne på Mors dag.. Det är ju ett måste att fira henne.!
Hon är ju den bästa Mamman som finns på denna jord! Hon är värd så mycket mer en vad jag kan ge henne.
Men jag hoppas att mina presenter och att jag är där betyder en del :)  Till alla er där ute, uppvakta era mammor idag. Det är det bästa vi har, och det måste dom få veta!!!
Jag ska även fira Anders (mammas man) idag. Han fyller nämligen år idag.. Han ska bjuda på god jordgubbstårta :) Mums Mums säger jag bara :)

Åhh så underbart väder är det ute också..! Jag lyssnar just nu på låten Den blomstertid nu kommer. Blir att man tänker tillbaka på skoltiden och när man stog i kyrkan och sjöng på skolavslutningen... Sen hade man underbart sommarlov HELA sommaren!! Längtar tillbaka lite till man var liten. Allt var såå himla lätt då. Man hade inte speciellt stora bekymmer...Allt var så mycket lättare då..

Och för er där ute som undrar.. Nej jag har inte kännt något. Så  det tar nog ett tag innan jag åker in till förlossningen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0