Mysig kväll med älskling!

Jag som hade tänkt att gå ut och lägga mig i en park och sola lite. Men nu helt plötsligt har solen försvunnit och det är en massa gråa moln istället :(  Får bli att göra något annat istället.  Men jag orkar absolut inte att göra något anstängande. Ni ska se mina fötter,, aj aj säger jag bara. Dom är stora som hus,och gör sjukt ont :( Fattar inte vad mycket vädska man får i kroppen dagarna innan Bf... Får hoppas att jag inte går över tiden. Isåfall är det bara 2 dagar kvar :)

Igår hade jag och Kim en kväll för oss själva :) Vi åt mat på Pitchers uteservering, sedan gick vi ner till Behrn Arena för att kolla på fotboll....
Ja vad ska man säga om matchen? Ösk spelade ju inte sin bästa match kan man ju säga. Dom snackar inte med varandra och det blir en massa missförstånd hela tiden.. Mycket onödigt slarv av dom :( Men vi får vara nöjda med att vi fick 1 poöng iallefall, vi kunde likagärna ha förlorat matchen..
Men jag fattar inte riktigt vad Sixten tänker på när han byter ut Kim i 60 minuten och sätter in Emra??
Emra kan inte springa, kan inte jobba hem. Ja ni kan han göra något? mer en att stå på planen och vänta på bollen..?
Ussh är såå trött på honom. Nästa match måste man sätta in nån annan..
Haha så säger Emra till Na att han inte känner något stöd ifrån läktaren. Är det så konstigt när man är Ösk lataste spelare? Vi vill ha spelare som kämpar för att laget ska vinna, inte bara att man själv ska kunna putta in en tåpaj till mål.. Hatar såna divor som bara väntar på bollen.. haha han är så lat att han oftast står i offside också. Han orkar inte springa ner, haha...

Förlåt till er som tycker Emra är bra.. haha men måste ju få säga vad man tycker!!!

Haha jag bara älskar denna bild som John alvbåge tagit fram.. Visst är det snuskigt likt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0