SÅ STOLT!

Åhh jag ringde precis till Kim för att höra hur det hade gått med uppkörningen av C kortet.
Han trodde tydligen aldrig att han skulle klara det, eftersom han körde upp i Skövde och allt kändes inte helt bra under uppkörningen... MEN han klarade det :) Åhh jag är så stolt och glad över att han klarade det på första försöket.
Så jag hade tänkt överraska honom med nått, men jag vet inte vad.??. Har ni något förslag?

Vi ska ju på Ösk matchen ikväll. Och vinner dom mot BP så blir den här dagen helt underbar! :) Och strålande sol har vi idag också.!! Kanske blir den bästa dagen på länge för dig Kim? :)  Då hoppas vi på att förlossningen sätter igång efter matchen också haha...



Kommentarer
Postat av: nina vestlin-brånn

Ja stort grattis till Kim:)och kommer Ella detta dygnet också......ja bättre kan det ju inte bli;)

På fredag em/kväll bjuder jag er på mat uppe på stan så vi kan fira kims uppkörning.......och förhoppningsvis en liten Ella också;)

2009-05-25 @ 13:17:22
URL: http://www.brann.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0