Mariebergs köpcentrum och fix hemma :)

Vart med Nina (Kims mamma) och lilla Tida på Mariebergs köpcentrum idag :)  Det blev en trevlig förmiddag. Vi kunde gå och snacka lite skit. hihi.  Nina bjöd även på lunch, vi åt en jättegod kycklingwok....Mums mums..
Blev inte så mycket handlande för min del. Men inhandlade lite små saker jag behövde på ikea..
.
När Nina släppte av mig hemma hade kl blivit halv2. Hade tänkt att vila men så blev det inte :)
Jag började plocka undan lite saker och sen gjorde jag om i garderoben istället. hihi
Ibland kan jag bara inte sitta still, kommer på nya project att göra hela tiden. Saker som ibland kanske inte behövs göras egentligen. Ajja men så är jag :) Jag vill ha ordning på allt.!! Haha det kan man inte påstå att jag brydde mig om när jag var runt 14-15 år.. Men nu är jag extrem istället. Kim tycker jag är jobbig ibland ,när jag ska städa och fixa hela tiden.
Jag kan inte ens låta några glas stå framme för länge haha.. Ska städa och plocka undan hela tiden.
Men man vill ju ha ett städat och fint hem :) eller??
Nu är jag helt slut, och ska snart iväg och träna mina gymnaster.. Kanske skulle ha passat på att vilat lite endå..??

Ikväll Spelar Ösk... Hoppas verkligen på en vinst. Men kan bli väldigt svårt, vi möter Malmö borta.
Men 1 poäng är inte omöjligt!! :) Heja Heja Ösk!!
LÅT YUNUS STANNA!!

Hjälp Yunus att få stanna kvar i Sverige och få spela vidare i Ösk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0