Vill bara att hon ska komma..

Ja igår tvättade jag hela dagen verkligen.. Hur mycket tvätt som helst hade vi..!
Sen var jag och Kim på Usö på en informationsträff om vad som händer när man kommer in på förlossningen.
Sedan var det dags för gymnastikträning för min del.. Kim gick hem och kollade Matchen mellan Gefle- Ösk. Ja vad ska man säga. ? Var nog lika bra att jag missade denna match. Jag hade blivit SÅÅÅ arg, dom spelade som ett div5 lag. :(
Kom igen nu Ösk. Nästa match måste vi ta 3 poäng..

Idag är det tisdag, och jag har sovit som en kratta inatt. Ussh och fy säger jag bara. Jag har sjukt ont i hela kroppen. Min foglossning tar snart kol på mig.. Snälla lilla älskade prinsessa, kan du inte komma snart?? Du tar knäcken på mig redan innan du är född. haha..
Idag går jag som en tant på 90 år..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0