5 Månaders kontroll på BVC avklarat!

Nu har jag och Ellah precis kommit hem ifrån BVC besöket. Jag sitter i soffan och ska snart läsa Vi föräldrar och Ellah ligger i vagnen och sover.
Besöket gick jättebra, till och med sprutorna :) Den första sprutan brydde hon sig inte om, men när hon fick den andra sprutan som gör ondare började hon gråta. Haha men det varade en halv sekund, för så fort jag tog upp henne i famnen vart hon nöjd igen. Det är tur det! För jag HATAR att se min prinsessa gråta!
Ellah hade växt en del också. Tur det, för sist låg hon under sin kurva. Nu var hon 65 cm lång och vägde 7150.
Nu börjar hon komma ikapp dom andra barnen i föräldragruppen, för där är Ellah minstingen. Konstigt nog. eftersom hon var en bra bit större en dom andra barnen när hon föddes!
Nej nu ska jag läsa Vi föräldrar och bara vara ett tag innan Ellah vaknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0