Äntligen lite bilder :)

Nu har jag snart inte haft min kamera på 2 veckor. Under dom här 2 veckorna har Mamma vart snäll och lånat ut en av sina kameror. Tyvärr har jag inte kunnat lagt upp någon av dom bilderna då jag inte hade någon sladd som passade. Men nu har jag hittat en sladd. Så se och njut av min underbara GLADA dotter :)
Äntligen lite bilder!!!



Bråka med mig och jag låser in dig :) haha lilla konstapeln!

Nu kommer massa kärlek till dig min dotter!



Jag älskar dig SÅ himla mycket Ellah. Du gör det värt att leva! Vad skulle mamma göra utan dig min underbara dotter? Du är det BÄSTA som någonsin hänt mig, och det ska jag påminna dig om VARJE dag i mitt liv!


Man blir alldeles varm i hjärtat när du skrattar och ler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0