Arg liten fröken!

Mötet gick bra. Bättre en förväntat :) Så nu till årsskiftet kommer hela våran grupp byta till en annan förening. Tråkigt att det har behövt gå så här långt. Men men inget att göra åt nu.
Efter mötet åkte vi med min Mamma hem. Där kollade jag på Desperate housewives, sen körde hon hem oss.
Jag lade lill snuttan i sängen för hon var jättetrött! Men inte ville hon sova inte. Hon vart väldigt arg på Mammsen. Haha kunde inte låta bli att ta kort på min arga lilla fröken.
Hon vet exakt vad hon ska göra för att det ska göra ont i Mamma hjärtat. Så självklart fick hon sin vilja fram. Jag lyfte upp henne och hon fick ligga på mitt bröst och gosa. Där låg hon och mös ett bra tag tills hon äntligen somnade.
Nu ska jag ta och fixa lite med korten vi tog här om dagen. Måste välja ut ett bra kort som ska användas som julkort :)


Snälla Mamma ta upp mig!

Så det här var MYCKET bättre.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0