En liten Anka till Ellah.

Blev en lång dag på stan. Köpte inte så mycket eftersom plånboken nästan är tom. Men det blev en gosedjurs Anka till Ellah. Kunde bara inte låta bli att köpa den, då jag visade den för Ellah och hon fick världens leende och kramade om Ankan.. Haha hon vet vilka punkter hon ska trycka på för att få sin vilja igenom.
Hon tyckte Ankan var så rolig för den pratar och sjunger. Så den lekte hon med hela eftermiddagen :)
Tog sällskap med Mamma hem från stan. Jag och Ellah följde med henne hem ett tag. Jag vart bjuden på middag, sen vart jag tvungen att åka på Gymnastikträning. Ellah fick vara kvar hemma hos Mormor och Anders. Och det var uppskattat. Hon hade fått bada och lekt en massor, och självklart fått all uppmärksamhet och det gillas alltid av Ellah :)

På Mormors jobb och hälsar på. Passar på att leka lite med nya Ankan :)

Sötaste! Mamma älskar dig!


Nya favorit leksaken??



Nu när vi kom hem så var det bara att lägga ner Ellah i sängen. Hon somnade i vagnen påväg hem.
Så nu ska jag sitta och fiffilura lite på datorn samtidigt som jag slänger ett öga på So you think you can dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0