Fan vad jag blir ledsen och irreterad!

Började med att skriva ett jättelångt blogg inlägg. Men tog precis bort det. Kändes som om jag aldrig blev klar och fick ut allt som jag ville ha sagt.
Säger bara att denna morgon/förmiddagen har inte vart speciellt bra. Har inte sovit ett skit i natt och har haft en del diskutioner med Kim, men tyvärr verkar han inte förstå :( Vill inte gå in på fakta just nu. Orkar inte.
Oftast brukar han förstå vad jag menar efter 1 dag eller så, när han fått smälta allt som man pratat om. Men då har han tyvärr redan hunnit såra mig genom att säga vissa saker eller få mig frustrerad genom att jag ser att han inte förstår alls vad jag menar. Han har väldigt svårt att sätta sig in i min situation tyvärr. Bara han just nu. Väldigt ego tycker jag själv. Men det är ju bara vad jag tycker.
Nej vill inte kasta skit på Kim. Han är en underbar människa som jag älskar över allt annat (tyvärr).
Men känns som om han behöver några år på sig att mogna. Just nu känns han inte vuxen överhuvudtaget. :(

Älskar dig Ellah! Du är Mammas lilla ögonsten!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vi finns här för dig. Du har alltid en axel att luta dig emot.Älskar dig, alltid

2009-11-04 @ 14:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0