Först bad, sen lämna Ellah och nu hemma hos min Mamma.

Har precis kommit hem till Mamma.  Och snart ska jag och Mamma ta och baka Pizza :) Mums mums!
Lämnade Ellah precis innan jag kom hit. Så nu är snuttan hemma hos sin Pappa. Åhh saknar henne redan <3 Men det blir nog kul för henne att busa och mysa själv med Pappsen..
Att bada idag var en höjdare som vanligt. Idag var vi kvar längre en vad vi brukar eftersom Ludvig var med. Han ville bara bada mera och mera. Men så är det väll när man är 3.5 år? :) Han tyckte det var så kul att bada och skoja, och att få leka lite med Ellah såklart :) När vi hade badat klart var Ellah helt slut, så hon slocknade så fort vi kom till bilen.
Ne nu ska jag sakna jEllah och hjälpa Mamma med Pizzan!!

Bilder från badet kommer imorgon! Eftersom min sladd till kameran är hemma hos mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0