Fredag med mycket skoj!

Idag sov både jag och Ellah länge. Vi vaknade av att Mammas man (Anders) ringde kl kvart i 10 och väkte oss :)
Idag händer det en del :) Först nu halv 12 ska jag och Ellah iväg och äta lunch med några Mammor i föräldragruppen sen ska vi åka med Anders och bada på Eyrabadet. Anders är barnvakt idag åt sin brorson Ludvig och dom hade tänkt bada, så då följer jag och Ellah självklart med!!
Efter badet ska Ellah åka hem till sin Pappa och sova där. OJ OJ vad nervös jag är. Min lilla Plutta ska sova borta hela natten. Men det går säkert jättebra!! Men hon kommer nog sakna mina tuttar att gosa med, men annars kommer nog allt gå bra :)
Själv ska jag vara hemma hos Mamma ikväll. Vi gymnastiktränare ska vara där hela kvällen och baka ohc fixa inför julmarknaden vi ska ha på Söndag.
Ne nu måste jag skynda mig o göra iordning mig så jag kommer i tid till lunchen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0