Genom förskyld.

Nu har Ellah äntligen precis somnat. Stackars mammas lilla älskling är så täppt i näsan att hon knappt kan andas :( Blir att köpa närspray imorgon. Blir en till orolig natt för min del. Man är verkligen livrädd att något ska hända henne nu när hon har svårt att andas. :(
Imorgon bitti blir det en promenad för att kolla på lägenheten. Dom tyckte mycket om min iallefall, så det bordar ju gått.. Hoppas Hoppas nu att deras är bra, så vi kan ta och göra ett byte. Då kommer Ellah få ett alldeles eget rum :) Och det gillar jag!!

Nej nu ska jag ta och äta något, är jättehungrig (som vanligt). Sedan ska jag kolla klart på So you think you can dance och sen blir det Livet i fagervik som Pappa fått mig att titta på. :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0