Grattis Kim och Pappa på Farsdag!

Är så himla proppmätt efter all mat och fika man fått idag. Men gott har det varit :)
Har precis kollat på Ensam mamma söker. Det slutade lite som jag ville, men hade velat att Madde valde Martin. Har nu försökt flera gånger att gå in på tv3 play för att kolla ett avsnitt om vad Mammorna gör nu. Men jag har inte kommit in på sidan, haha är väl överbelastat. MÅNGA som är intresserade av hur mammorna har det nu haha.
Jag fick tillbaka min kamera idag. ÄNTLIGEN!! Tog lite kort hemma hos Kim, när Ellah och Kim myste med varandra. Men klantig som jag är måste jag ha glömt kameran hemma hos Kim, för jag hittar den inte :(
Imorgon blir det att träffa kompis Samuel <3

Jag har väldens bästa dotter!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för msn ?

2009-11-09 @ 11:30:34
Postat av: Anonym

Vad har du för msn ?

2009-11-09 @ 11:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0