Har packat MASSOR av kartonger!

Oj oj nu har jag ont i mina stackars armar. Kom hem från Maria vid halv 3 tiden, och sen dess har jag packat. Hurtig jag är :) Det blev en hel del fulla kartonger, och bra är det :) Men det är MASSOR kvar att packa, men packar jag lite varje dag så blir det inte så jobbigt.
Nu har jag precis lagt Ellah, så nu hade jag tänkt spendera kvällen framför tvn och bara ta det lungt innan det är dags för att sova.

Bilder från Fikat hos Maria!

Ellah med alla sina kompisar i föräldragruppen!

Ellah, Millian, Alfred, Milton, Cornelia och Meja. 3 flickor och 3 pojkar. Framtida kärlekspar??


Kommentarer
Postat av: Nina

Så gulliga dom är:)

2009-11-25 @ 10:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0