Ikea har fått en ny pandabjörn!

Har precis kommit hem. Blev en ganska så lång dag, men endå kände jag mig inte riktigt klar. Vi vart tvungen att åka hem lite tidigare en vad vi hade tänkt för dom ringde från Kims jobb och ville att han skulle komma in och jobba ett till pass. Min bror var snäll och bjöd på lunch. Tack så mycket :)
Blev lite ljus inhandlat sen vart det mest mat, blöjor och sådana måsten. Ibland önskar jag att man hade det riktigt gott ställt så man kunde handla utan att jämt behöva titta på prislappen. Men antar att det är många som har det problemet? :/

NYHET Ikeas nya söta pandabjörn!

Jag med Morbror (Gudfar) Kiffe på Ikea.

Sitter i Morbrors knä inne på Pacos och kollar in Pappa som leker med mig :)


Ikväll blir det väl Idol antar jag. Om inte min Pappa ringer och säger att han ska ut till Farmor, för då hänger jag och Ellah självklart med ut dit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0