Ikea och lussebullar kanske?

Har precis kommit hem ifrån ikea. Var där och köpte en ny tv-bänk eftersom jag sålde min till Kim.
Kim var med oss ut dit. Han ville hjälpa mig med att bära och köra grejorna. Han var tacksam för att jag hjälpt honom en del, så han ville göra en god gärning tillbaka. Det är bara tacka och ta emot :)
Nu hade jag tänkt lägga mig i soffan och kolla på den sista Johan Falk filmen. Bäst att passa på medans dottern sover middag.
Jag längtar så till julen. Undra om man kanska ska sätta på julmusik och baka lussebullar ikväll? Ja varför inte :) Galen i julen som jag är!

Nej nu måste jag hämta hem min kamera.. Vill ta kort på Ellah. Det händer saker med henne hela tiden, och det vill man inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0