Ingen data tid här inte!

Jag som brukar sitta och uppdatera flera gånger om dagen, idag har jag inte riktigt hunnit med.
Imorrse fick vi ställa klockan då vi skulle iväg och skriva kontrakt på nya lägenhet! Nu är det verkligen på riktigt. Yes flyttar om en vecka :)
Sen åkte vi hem till Anders (mammas man) för att lämna tillbaka bilen vi fått låna. Sen var han så snäll och bjöd mig på lunch :)
Efter lunchen var det tillbaka hem igen, och det var då dags för att sova middag. Både jag och Ellah somnade :)
Underbart att få sova lite middag! Fattar inte är riktigt trött idag, endå har jag fått sovit hyfsat bra inatt. Men men vissa dagar känner man sig bara HELT slut. Ajja iallefall sen vaknade vi av att min käre bror ringde på dörren och kom in i sovrummet och väkte oss. Han kom förbi med Mat. Han hade köpt med Kinamat och efterrätt som vi tryckte i oss :) Tack älskade lillebror!!
Så har dagen flyttit på= Noll tid till datorn!
Nu ska resten av kvällen spenderas med att leka med Ellah och försöka packa så mycket kartonger det går. :)

Imorgon blir det att åka till Halmstad för att tävla i gymnastik!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag vill också ha 53.an!!!! : ( mums, avundsjuk........

2009-11-26 @ 15:54:53
Postat av: Nina

lycka till i halmstad:)

2009-11-26 @ 18:43:55
Postat av: Nina

lycka till i halmstad:)

2009-11-26 @ 18:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0