Johan Falk är här igen.

Efter fikat hos Jessica åkte jag vidare för att hämta upp min Mamma från jobbet. Vi hade bestämt att spendera kvällen ute på Mariebergs köpcentrum :) Men blev inte riktigt som vi tänkt oss. Anders (mammas man) ringde och behövde ha bilen. Så det var bara för oss att åka hem. Tur att vi hann vara där ett litet tag iallefall :)
Nu har jag precis lagt en VÄLDIGT trött liten tjej. Hon somnade på stört!!
Själv ska jag ska spendera kvällen framför datorn. Jag håller på att ladda hem dom 2 nya Johan Falk filmerna. Får hoppas att nedladdningen går fort.
Imorgon bitti blir det förmodligen Barnvagnsbio för mig och Ellah. Beror på hur min natt har varit. Förhoppningsvis bra :)

Kommentarer
Postat av: Mona Svensson

Hej Tessan, hoppas att du mår ganska bra trots att det bara är Ellah och du, du är ju stark så det klarar du. Jag kan hälsa till dig från Tord Gustavsson han har fixat vårat badrum här. Vi pratade om dig och han tycker att du är en så gullig tjej, han får alltid en kram av dig när ni träffas. Tusen kramar från farmor

2009-11-03 @ 21:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0