Julkort med krypbebis.

Prinsessan ligger fortfarande och sover. Hon vaknade en stund och var lite ledsen, då tog jag med henne ut i soffan och lade henne på sitt fårskinn. Haha då somnade hon snabbt om igen.  Så här brevid ligger nu min lilla gris och snarkar :)


Prinsessan med sitt underbara Barbapappa täcke.

Mamma ringde nyss, hon tyckte jag kunde komma dit ikväll så vi kunde ta kort på Ellah. Vi har nämligen pratat om att ta julkort på Ellah med hennes systemkamera. Blir dom bra så har jag tänkt skicka ut dom till familj och vänner som ett julkort :)
Kom på att det är Torsdag idag, och det betyder att Ellah blir yttligare en vecka äldre. Herregud vad tiden går fort. Idag blir Ellah 22 veckor gammal. Var jag inte nyss gravid?? Min lilla tjej börjar bli så stor. Idag försökte hon till och med krypa. Hallå krypa?? Du vart 5 månader igår, du får allt vänta några månader till innan du ska krypa.. Mamma vill ha sin (lilla) bebis kvar ett tag till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0