Kladdkaka och flyttkartonger!!

Nu ska strax jag och Ellah hem till Maria i föräldragruppen på fika. Pratade med henne nyss, och just nu står hon och bakar kladdkaka. :) Efter fikan blir det att åka hem och packa packa och packa. Idag ska jag ägna hela dagen och kvällen åt att packa kartonger till flytten. Börjar känna mig lite små stressad. Hur ska jag hinna?

Träningen igår kväll gick riktigt bra :) Det börjar synas att vi ska åka och tävla i helgen. Och det är bra!!
Ellah tyckte det var kul att få vara med igår. Hon får maximal uppmärksamhet av gympatjejerna, och det gillas av Ellah :)


En av gymnasterna kör styrka, och självklart ska Ellah vara med och göra det jobbigare :)

Åhh Carro hade en intressant tofs :)


Här kommer lite bilder på när Ellah försökte att krypa igår!


Upp med sjärten i vädret :)

Efter ett tag lyckas man komma upp.

Men man ramlar snabbt ner igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0