Lång dag på stan, och nu Ullared!!

Vart kvar på stan ett BRA tag idag. Min älskade kompis Samuel smsade o frågade om vi kunde ses. Och självklart ville man det. Var super kul att få träffa Samuel. Blir alldeles för sällan nu när han bor i sthlm.
När jag kom hem från stan fick jag ett ryck med att sortera Ellahs kläder. Så nu är det gjort :)
Nu ikväll skulle jag igentligen åkt iväg på gymnastik träning. Men blir inget för Ellah verkar må lite dåligt. :( Hon har inte velat äta så mycket och har vart lite halv gnällig. Vet inte om hon börjar bli sjuk eller om det är tänder som spökar kanske?? Och då känns det väldigt orettvist att släpa med henne på min träning. Så då stannar jag hemma och gosar med Ellah istället! Det är ju självklart!! <3
Haha sitter just nu och tittar på Ullared. För bra program säger jag bara.. Haha vilka knepiga personer det finns i sverige..

Bilder från Farsdag hemma hos Kim.


Här kommer lite goa bilder från nu ikväll.

Det är så himla roligt när Mamma tar fram Kameran.

Jag älskar att APA mig haha.



Mamma är sååå himla rolig!!

Min tröja talar för sig själv. I love Mummy :)


Hej Mammsen :)

Så fort Mamma tar fram kameran så blir jag glad :)


Fattar inte vilken glad unge jag fått. Hon är helt UNDERBAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0