Lilla Ellah saknade sin Mamma!!

Blev en lång kväll hemma hos Mamma. Det tog ett bra tag att baka marsipangrisar och marknadsnougat som vi ska ha till på Söndag. Men nu är jag äntligen hemma. Ellah också för den delen. :)
Ellah hade blivit ledsen när jag lämnade henne, och flera timmar senare hade Kim fortfarande inte fått tyst på henne. Bara sådär 10 min sen grät hon på nytt igen :(
Ussh fick SÅ ont i Mammahjärtat att jag åkte och hämtade henne. Hon tycker jättemycket om att vara med sin Pappa. Men när hon ska sova på kvällarna vill hon ha sin trygghet. Och tryggheten finns hos mig fortfarande. Haha det är ju jag som har Pattarna. Men hon kommer snart vänja sig vid att vara med Pappa själv, blir nog lättare när jag slutat amma.

Nej om jag inte ska ta och gå och lägga mig i sängen brevid min sovande lilla bebis och lukta lite? :)

Bilder från när vi badade idag!

Bollen blev en favorit!

Ludvig och Ellah.

Sötnosen <3

Ludvig och Anders busar som vanligt!

Sitter och myser hos Mamma efter badet.

Försöker ta kameran... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0