Lördagsmyser med Ellah <3

Har precis avnjutit en god Pizza samtidigt som jag kollar på körslaget. Var otroligt gott med mat i magen efter att bara ha hunnit äta frukost idag!
Direkt efter träningen idag åkte jag hem till Kim för att hämta våran underbara dotter. Han var snäll och körde oss hem. Här hemma var Pappa och Karin och väntade. Vi åkte ut till Leken för att titta på deras nyköpta sommarstuga och för att hälsa på Farmor och Stellan :)
Så nu har jag vart hemma i ett par timmar. Har lördagsmys med Ellah :) Men hon börjar bli trött, så ska gå in och lägga henne i sin säng nu. Kommer nog bli en del protester till en början. Fick hon bestämma skulle hon vara vaken dygnet runt. För man kan ju missa något, och det vore ju katastrof! Haha


Hemma hos Gammelfarmor skrattar man alltid åt roliga Stellan (plastgammelfarfar).

Lördagsmyser på mitt älskade fårskinnsfäll.

Mamma lördagsmyser med Pizza och tända ljus :)

Bästa <3

Vad är det där för en sötnos jag ser?

Men va! Hallå är det mig själv jag ser?

Haha mamma vet du? Det var mig själv jag såg :)

Nu sover stumpan. Lade in henne i sängen medans jag la in bilderna. Vart 1 minuts protest, sen gick jag in och stoppade in nappen igen och då somnade hon på en gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0