MÅNDAGS MORGON MED MYCKET STRESS!

Efter helgen är man nu helt slut. Man har fått lite sömn och mycket stress och rörelse. Men den har vart kanon. Är supernöjd över ALLA mina gymnaster :) Av 35 lag kom vi på plats 5 och 11, är inte det superbra?? JO!!!
Och dom här två lagen vi tävlade med var inte toppade med dom bästa i ett lag, utan vi tränare lottade fram lagen och endå slutade det så himla bra! Är SUPER nöjd!!
Tyvärr har jag inga bilder från helgen, då Kim snodde med sig min kamera till Barcelona :) Haha tror ni han har det bra där borta? Det skulle jag tro, speciellt nu när Zlatan gjorde mål också!

Just nu sitter jag och Ellah här i vardagsrummet, känns som om vi kommer få sitta här ett tag. Vi har en gubbe här som håller på och fixar i köket men nya luckor och sånt. Är ju bra att dom gör det, men för mig spelar det ingen roll längre eftersom jag flyttar på fredag! :) YES jag flyttar och Ellah får ett EGET rum!
Nej nu hoppas jag att han snart går så jag får frukost i min hungriga mage och att jag får fortsätta packa kartonger, för det BEHÖVS!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0