Måste ha fler kartonger!

Nu har jag packat och packat. Vill packa fler kartonger, men det går inte. Har packat slut på alla, så imorrn eller ikväll blir det att köpa nya.. Känns som jag hållt på hela dagen med att packa och endå märks det knabbt något. Ussh vad stressad man blir.. Ajja är självförvållat och jag vill ju flytta! Så bara göra det bästa av det :)
Ikväll kommer Pappa och min bror. Dom ska hjälpa mig att flytta grejor till mitt nya lägenhets förråd. Efter det är klart kommer Kim hit med flygbussen från Arlanda, och vi ska då ta och åka hem till Maria och Hebbe för att Gratta Nathalie som blev 1 år igår! Gud vad tiden går fort!! Redan 1 år!!

Nej nu ska jag försöka packa ner lite kläder i ikea kassar iallefall och slå in Julklappar till Ellah som kom idag på posten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0