Min lilla sjukling :(

Visste att det var något som spökade hos Ellah. Och visst hade jag rätt. Inatt har hon haft jättesvårt att andas. Ussh var så himla hemskt att lyssna på. Hon är genom förkyld. Men nu på dagen verkar det vara mycket bättre :)
Idag har jag fått en LÅNG sovmorgon, det var välbehövligt efter att legat vaken och orat sig hela natten.. Kim kom hit direkt efter sitt jobb för att träffa Ellah. Då sa han att jag endå kunde passa på att sova. Och det var exakt vad jag gjorde :)  Haha gick inte upp förens kvart över 12.. Åhh för skönt var det :) Lyx morgon för mig!!
Haha Ellah ligger och komunicerar med sitt babygym, undra vad hon säger?? Låter för roligt. Hon pratar verkligen hela tiden nu mera.

Idag är ingen vanlig dag för det är Ellahs 5 månaders dag HURRA HURRA HURRRA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0