Myspys hemma hos Morfar (Pappa)

Ellah hade en bra förmiddag hemma hos sin Pappa. Hon hade vart så nöjd och glad hela dagen, till o med sovit middag (kors i taket).
Efter att Ellah kom hem idag så kom pappas fru och hennes dotter och hämtade upp mig och Ellah.
Så nu sitter jag här hemma hos Pappa. Här har vi varit hela eftermiddagen och kvällen och här ska vi vara tills imorrn :) Mysigt att sova över hos Morfar (pappa) och leka lite :)
Imorgon är det farsdag och söndagsmiddag väntar som vanligt. Men innan middagen tänkte jag och Ellah åka hem till Pappa Kim och lämna ett farsdag paket!
Nej nu ska jag ner och kolla på film med Pappa, Karin och Jossan. Ellah sover sedan några timmar tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igen nu mer halv nakna bilder på dig :)therese

2009-11-08 @ 01:48:40
Postat av: Therese mamma

Om du vill se halvnakna bilder så är du i fel forum...........

2009-11-10 @ 08:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0