Nöjd med försäkringen!!

Sitter med lilla monster i knät och kollar på One tree hill. Efter det är det Unga mödrar :)
Försäkringsgubben har precis åkt. Jag täknade en riktigt bra försäkring till Ellah. Klart hon ska ha det bästa!! Mammas hjärta! Nu ska jag bara prata med Kim om att han måste sätta över pengar till mig varje månad, eftersom vi ska dela på betalningen har vi sagt!
Ellahs feber verkar ha förvunnit. Hon verkar lite piggare nu :) HAha hon försöker knappa på datorn, så det tar lite tid att skriva det här inlägget.
Nej nu ska jag ta kort på Ellah så vi kan lägga ut dagens outfit, sen ska vi leka lite innan det är dags för oss att åka iväg på en Möte om Gymnastiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0