Nu är man lagom trött efter en lång dag!

Uj uj vilken LÅNG dag det blev idag. Kl 8:30 imorrse åkte jag iväg till lokalen för att packa upp alla loppis grejor. Ellah fick vara kvar här hemma med Pappa Kim till kl blev 12. Sen kom både Kim och Ellah ner till lokalen. Kim var så snäll och ställde upp att vara tomte. Tack KIm! Kl 12-16 hade vi våran julmarknad/Loppis öppen och när klockan slagit 17 kom vi äntligen iväg hem. Jag gick snabbt hem i spöregn för Pappa skulle komma och hämta mig och Ellah kl 17. Ussh jag var verkligen dyngsur. Jag kunde vrida ut mina strumpor. Men när jag bytte om till nya kläder och varma sockor blev jag snabbt varm igen :)
Vi hade jättekul hemma hos Pappa. Vi åt mat, grillade masmallows och träffade tomten som kom för att hämta önskelistor från oss :)
Kul att Ellah kommer växa upp med en STOR familj och släkt som har många underbara traditioner, som man själv älskade när man var liten!
Nej nu ska jag faktiskt ta med mig Ellah och gå och lägga mig. Blir en tidig kväll för mig för en gångs skull. Är verkligen SÅ himla trött. Haha eller tidig och tidig. Halv 11 kanske inte är så tidigt att lägga sig?

Bilder från julmarknaden/Loppisen!

Ellah i knät på Tomten (Pappa Kim)


Kärlek <3

Bilder från Pappa!

Ute på altanen och grillar masmallows och väntar på tomten :)

Ellah väntar på att tomten ska komma :) Lagom intresserad haha

Nu har tomten kommit på besök! (Min Pappa)

Ellah lämnar sin önskelista!!

Nu har tomten samlat in alla önskelistor och ska bege sig hem till sina små nissar :D



Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0