Sämsta slutet.

Har precis sett klart på sista Johan Falk filmen. SÄMSTA slutet. Sådär kan det inte sluta. Jag grät floder. Fy vad orettvist! Ska inte berätta mer, för en del har kanske inte hunnit sett filmen. Och då ska inte jag komma här och förstöra :)
Ne nu blir det makaroner och köttbullar. Hade tänkt göra värsta grytan, har till och med tinat kött. Men det får bli imorrn istället. Orka laga värsta middagen nu.. Nee och sen är jag sjukt sugen på makaroner också :)
Varför ska det vara så mörkt ute?? Är bläcksvart här i rummet, känns som klockan är 23 eller något. Får tända lite ljus och mysa. Men då hade det vart gott med ett par lussekatter. Om jag endå inte ska ta och baka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0