Slänga allt gammalt skit.!

Jag och Ellah följde med Kim idag när hans kulle handla på Willys. Man får passa på att själv handla när någon endå ska dit :) Sen åkte vi med honom hem. Jag ville kolla in var det var för saker som Kims Mamma hade handlat till Ellah. Sen vart vi kvar där ett tag. Eller ett tag. Haha blev nästan hela dagen, då Ellahs somnade och sov i flera timmar. Jag fick roa mig med Kims dator. Det gick det med :)

Knasfröken hemma hos Kim. Hon sätter sig upp såhär hela tiden. Passar tydligen inte att sitta mot ryggstödet längre.


Har precis ätit julgröt! Mums Mums.. Nu hade jag tänkt gå ner i källaren och hämta några kartonger och se vad det är för skräp jag har i dom. Nu när jag ska flytta ska jag INTE släppa på en massa onödigt skit. Så har bestämt att gå igenom allt och det jag inte använder eller inte vill ha ska jag ta med till Söndag då vi har Loppmarknad med gymnastiken.
Ne nu har Ellah tröttnat på Gåstolen, ska gosa lite med henne innan jag börjar packa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0