Söndag!

Jag sitter här och gör en snabb uppdatering. Ellah ligger brevid mig här på golvet och leker. Hon vänder sig från mage till rygg väldigt lätt. Det har hon gjort i flera veckor nu. Men nu jobbar hon på att komma från rygg till mage, och hon har faktiskt lyckats 2 gånger idag :) Mammas duktiga tjej!
Vi har precis kommit hem ifrån Pappa och Karin, där det bjöds på den härliga söndagsmiddagen.
Nu ikväll hade jag tänkt kolla på One tree hill och Ensam mamma söker.    
Men tyvärr går inte det :( Jag satte på tvn och det var flera kanaler som fattades. Ringde tele 2 och tydligen har dom kanalerna blivit avbeställda. Men hallå hur ska jag nu kunna se mina program.?? Tyvärr kan jag inte det ikväll :( Det kommer komma en ny box med nytt tv kort nu i veckan. Tur det!!
Ne nu ska jag leka lite med Ellah innan det är dags för henne att sova..


Gud vad tiden går fort. Den bara springer iväg. Nu är Ellah snart 21 veckor gammal.
Här på kortet är hon bara 1 dag gammal. Min lilla tjej!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej,

sag att du ville veta vilka som lasre din blogg och guess what, jag har hittat hit :)

Sitter just nu i biblioteket pa Universitet dar jag pluggar i Aussie...tar en plugg paus och promenerar runt pa natet.



Hoppas du mar bra, vilken fin dotter du har och du ar duktig som kampar pa!

Kramar Frida

2009-11-02 @ 06:04:17
URL: http://fridabjuhr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0