Sova kanske vore skönt??

Om jag inte ska ta med min sega och trötta kropp in och lägga mig i sängen?. Det vore super skönt att somna nu. Men vet hur det förmodligen kommer bli. Jag lägger mig i sängen och snurrar och snurrar och kan INTE sova.. Ussh kan man inte få något mot sömnproblem? Men ett försök skadar ju inte. Vad ska jag annars göra? Sitta vid datorn och bara kolla runt? Nej då är det mer värt att vara pigg imorgon, så jag kan hoppa upp på en gång Ellah vaknar.
Nu ska jag in och pussa lite på Ellah innan jag lägger mig i min säng :) Det bästa som finns <3
Hur kan man älska en människa så mycket? Det gör verkligen ONT i kroppen för att man älskar henne så mycket.
Ni som har barn vet nog vad det är för känslor jag talar om :) Eller??
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är skönt att du äntligen förstår vad jag har pratat om i alla år, att man älskar sina barn över allt annat. Vad som än händer : )

Men man förstår inte innebörden förrän man själv får barn : ) Älskar er över allt annat!!!!!!

2009-11-19 @ 11:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0