Sovmorgon..

Jag och Ellah vaknade kl halv 10 av att Kim ringde på dörren.  Jag var helt chokad när jag såg att klockan var så mycket och att Ellah inte ens var vaken. Men underbart skönt, eftersom hon krånglar en del på nätterna nu. Det tog ett tag innan Ellah vaknade till ordentligt. Hon låg kvar i sängen ett bra tag och ville inte gå upp. Trött liten tjej jag hade imorrse.
Kim var här 1 timme. Han badade och gjorde iordning Ellah, sen vart han tvungen att åka tillbaka till sitt jobb.
Nu ska jag och Ellah strax gå upp på stan. Jag längtar så till julen, så jag ska kolla lite julklpappar och lämna in kort :) Måste ta en promenad bort till hon jag ska bya lägenhet med också. Jag har papper hon måste fylla i. Vill byta lägenhet så fort som möjligt :)


Mamma älskar dig Ellah mest av allt! Du är min ögonsten!


Kommentarer
Postat av: nina

Vart har du kollat på lägenhet då?

2009-11-18 @ 20:19:32
URL: http://www.brann.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0