Tacos alltid lika gott!

Har precis ätit Tacos.. Så enkelt att göra men endå så gott.  :) Kim har vart här hela förmiddagen och lekt med Ellah.Han var också snäll och körde mig till affären så jag kunde handla lite. Och som tack så fick han en bullpåse och Tacos.  Men nu har han åkt hem till sig igen.
Ellah ligger just nu och sover middag. Hon är fortfarande inte helt frisk. Men som tur är har hon klarat sig ifrån febern :)
Ussh vad jag fryser, endå har jag tända ljus överallt. Hoppas att jag inte är påväg att bli sjuk.
Vad ska man ta och hitta på idag då? Några förslag? Har städat, diskat och gjort alla dagliga sysslor, så behöver inte spendera tid på det.

Kommentarer
Postat av: mamma

kom hem till oss så kan vi fotta princessan!! puss

2009-11-12 @ 15:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0