Tisdag!

Ska precis ta och städa undan lite här hemma. Kl 3 idag kommer Skandia försäkring för att prata om någon bra föräkring till Ellah. Då får jag se till att ha det snyggt här hemma :)
Kim har vart här ett tag på förmiddagen. Han och Ellah gick en promenad upp på stan. Då passade jag självklart på att få lite sömn. :)
Påväg hem från stan hade Ellah somnat, och hon sov säkert i över 1 timme här hemma i vagnen. Det är ovanligt för att vara Ellah.
Så när hon vaknade tog jag febern, och självklart hade hon feber pluttan min. Men hoppas den försvinner snart, för förra gången försvann den bara efter några timmar.
Nu leker hon för fullt på sin lekmatta, så hon är inte speciellt påverkad av febern. Tur det!!
Nej nu blir det duschen och sen lite städning för min del..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0