Trumpetaregatan här kommer jag....

Yes.. Jag fick nyss ett samtal av min hyresvärd. Direktbytet är godkänt!  Så nu är det bara att börja packa, för den 4 dec flyttar jag och Ellah in i våran nya lägenhet. Trumpetaregatan 1A precis vid en stor park och vid svartån. Toppen bra för Ellah, och så kommer hon få ett eget rum. Åh vad kul det ska bli. Kanske är dags att starta våra nya liv när vi flyttar. Komma ifrån allt som vart VÅRT och göra om allt till Mamma och Ellahs :)
All flytthjälp och städjälp uppskattas, så hojta till <3

Nej nu ska jag äta lite frukost och sen packa ett par kartonger..
Åhh vad kul!! Göra julfint i MIN nya lägenhet! Yippi.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis till lägenheten Therese, vad roligt för dig, er :)

2009-11-19 @ 17:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0